ČASTO KLADENÉ DOTAZY
Objednávky
▾ Jak ověřit objednávku?
1. Vyberte položky a přidejte je do koše.
2. Ověřte koš pro provedení platby.
3. Zadejte svou dodací adresu.
4. Vyberte si metoda doručení.
5. Vyberte metoda platby .
6. Zkontrolujte svou fakturační adresu.
7. Ověřte svou objednávku.
8. Po ověření objednávky obdržíte e -mail s potvrzením objednávky.
9. E-mail vám bude zaslán, jakmile bude balíček odeslán s odkazem, který umožňuje sledovat kroky doručení vaší objednávky.
2. Ověřte koš pro provedení platby.
3. Zadejte svou dodací adresu.
4. Vyberte si metoda doručení.
5. Vyberte metoda platby .
6. Zkontrolujte svou fakturační adresu.
7. Ověřte svou objednávku.
8. Po ověření objednávky obdržíte e -mail s potvrzením objednávky.
9. E-mail vám bude zaslán, jakmile bude balíček odeslán s odkazem, který umožňuje sledovat kroky doručení vaší objednávky.
▾ Příkaz objednávání/potvrzení
Chcete -li zobrazit pokrok vaší objednávky, musíte se pouze přihlásit do svého zákaznického účtu pomocí své e -mailové adresy.
Kód přístupu vám bude zaslán e-mailem.
Všechny informace budou přepsány v reálném čase.
Kód přístupu vám bude zaslán e-mailem.
Všechny informace budou přepsány v reálném čase.
▾ Mohu svou objednávku upravit nebo zrušit?
Všechny objednávky ověřené na našem webu jsou přímo orientovány na naši logistickou platformu v Německu, aby se zaručila rychlá zásilka.
Zákazník musí ověřit přesnost svého výběru před potvrzením objednávky a v době jeho objednávky přesné a úplné informace (adresa, poštovní kód ...)
Jakmile je platba ověřena, transakce je zaznamenána a objednávka se pak stane konečnou, není možné zrušit nebo úpravy.
Zákazník musí ověřit přesnost svého výběru před potvrzením objednávky a v době jeho objednávky přesné a úplné informace (adresa, poštovní kód ...)
Jakmile je platba ověřena, transakce je zaznamenána a objednávka se pak stane konečnou, není možné zrušit nebo úpravy.
▾ Mimo skladování
Vegaoo Zavazuje se na počest objednávek obdržených na webových stránkách pouze v rámci limitů dostupných zásob produktů.
Při absenci dostupnosti jednoho nebo více objednaných produktů,Vegaoo se zavazuje informovat zákazníka co nejrychleji.
Při absenci dostupnosti jednoho nebo více objednaných produktů,Vegaoo se zavazuje informovat zákazníka co nejrychleji.
▾ Obdržel jsem vadný článek, co dělat?
Je nám líto, že se setkávají nepříjemnosti!
Pro lepší zpracování vaší žádosti nám prosím pošlete fotografie ukazující vadnou povahu článku co nejlépe.
Fotografie nám můžete poslat e -mailem na adresu contact@vegaoo.com, označením jako předmět e -mailu vaší objednávky.
Uděláme vše, abychom vám přinesli řešení.
Pro lepší zpracování vaší žádosti nám prosím pošlete fotografie ukazující vadnou povahu článku co nejlépe.
Fotografie nám můžete poslat e -mailem na adresu contact@vegaoo.com, označením jako předmět e -mailu vaší objednávky.
Uděláme vše, abychom vám přinesli řešení.
▾ Co dělat, když mi chybí článek?
Vaše objednávka mohla být odeslána do několika balíčků.
Zveme vás, abyste zkontrolovali své přepravní e -maily, abyste ovládali doručovací kupóny pro každý balíček.
Jinak kontaktujte našeho servisu-klienta e-mailem contact@vegaoo.com nebo přes Kontaktní formulář .
Zveme vás, abyste zkontrolovali své přepravní e -maily, abyste ovládali doručovací kupóny pro každý balíček.
Jinak kontaktujte našeho servisu-klienta e-mailem contact@vegaoo.com nebo přes Kontaktní formulář .
▾ Chci fakturu?
Vaše faktura nebude do balíčku zahrnuta, ale obdržíte ji e-mailem.
▾ Jak uplatnit své právo na stažení?
Máte právní období 14 kalendářních dnů od přijetí objednávky k uplatnění práva na stažení.
Chcete-li to provést, pošlete nám jasnou žádost e-mailu contact@vegaoo.com
Návratnost produktu musí být provedena do 14 dnů od tohoto oznámení. Náklady na návratnost jsou odpovědností zákazníka.
Vrácení peněz, včetně standardních nákladů na doručení, bude provedeno do 14 dnů od oznámení.
Nebude použita žádná sankce, s výjimkou nekomplikantního produktu. Jste zodpovědní pouze za odpisy spojené s nadměrnou manipulací.
Doporučujeme, abyste si dokázali doklamat odeslání pro jakýkoli návrat nebo stažení.
Chcete-li to provést, pošlete nám jasnou žádost e-mailu contact@vegaoo.com
Návratnost produktu musí být provedena do 14 dnů od tohoto oznámení. Náklady na návratnost jsou odpovědností zákazníka.
Vrácení peněz, včetně standardních nákladů na doručení, bude provedeno do 14 dnů od oznámení.
Nebude použita žádná sankce, s výjimkou nekomplikantního produktu. Jste zodpovědní pouze za odpisy spojené s nadměrnou manipulací.
Doporučujeme, abyste si dokázali doklamat odeslání pro jakýkoli návrat nebo stažení.
Dodání
▾ Jak změnit mou doručovací adresu?
Všechny objednávky ověřené na našem webu jsou přímo orientovány na naši logistickou platformu, aby byla zaručena rychlá zásilka.
Zákazník musí ověřit přesnost svého výběru před potvrzením objednávky a v době jeho objednávky přesné a úplné informace (adresa, poštovní kód ...)
Odpovědnost Vegaoo Nelze se zabývat v případě pozdního doručení způsobeného indikací chybné nebo neúplné adresy zákazníka.
Jakmile je platba ověřena, transakce je zaznamenána a objednávka se pak stane konečnou, není možné zrušit nebo úpravy.
Zákazník musí ověřit přesnost svého výběru před potvrzením objednávky a v době jeho objednávky přesné a úplné informace (adresa, poštovní kód ...)
Odpovědnost Vegaoo Nelze se zabývat v případě pozdního doručení způsobeného indikací chybné nebo neúplné adresy zákazníka.
Jakmile je platba ověřena, transakce je zaznamenána a objednávka se pak stane konečnou, není možné zrušit nebo úpravy.
▾ Jak sledovat můj balíček?
Abychom znali směrování vašeho balíčku, zveme vás, abyste se připojili k vašemu zákazníkovi.
Klikněte na číslo balíčku dotyčné objednávky.
Jste orientováni na místo dotyčného dopravce; Přístup k informacím týkajícím se vaší dodání (plánované datum dodání, podmínka doručení atd.)
Klikněte na číslo balíčku dotyčné objednávky.
Jste orientováni na místo dotyčného dopravce; Přístup k informacím týkajícím se vaší dodání (plánované datum dodání, podmínka doručení atd.)
▾ Jaké jsou dodání?
• GLS : Dodávka je mezi 8:00 a 19:00. a pojištěni GLS, doručení do 3-5 pracovních dnů v 96% případů po odběru do našeho skladu.
• DHL Express : Tato metoda doručení je mezi 8:00 a 18:00. a pojištěn DHL Express, doručení do 24/48 hodin v 98% případů po stažení v našem skladu.
Dodací lhůty se mohou měnit v závislosti na Země doručování.
Nemáme žádný konkrétní čas na dodávky, bude to záviset na dopravci a jeho prohlídce.
• DHL Express : Tato metoda doručení je mezi 8:00 a 18:00. a pojištěn DHL Express, doručení do 24/48 hodin v 98% případů po stažení v našem skladu.
Dodací lhůty se mohou měnit v závislosti na Země doručování.
Nemáme žádný konkrétní čas na dodávky, bude to záviset na dopravci a jeho prohlídce.
▾ Co se stane, když mi chybí doručení?
V případě nepřítomnosti během dodávky vašeho balíčku vám poskytne doručovací muž, který vám bude informovat o tom, jak obnovit váš balíček nebo jak naprogramovat nové doručení.
▾ Dodávka doručení, co dělat?
Zveme vás na:
• Poraďte se s balíčkem ve vašem zákaznickém účtu „Moje objednávky“, abyste věděli jeho přesný stav.
• Nezapomeňte se také poradit s online sledováním poskytnutého dopravcem, možná vás e-mail informoval o doručení balíčku bohužel do vašeho spamového pole.
• Pokud jste požádali o doručení domů, nejprve zkontrolujte dodací adresu.
• Pak vás zveme, abyste se přiblížili svým nejbližším sousedům, balíček mohl být uložen ve vaší nepřítomnosti.
• Náš zákaznický servis zůstává k dispozici e-mailem contact@vegaoo.com.
• Poraďte se s balíčkem ve vašem zákaznickém účtu „Moje objednávky“, abyste věděli jeho přesný stav.
• Nezapomeňte se také poradit s online sledováním poskytnutého dopravcem, možná vás e-mail informoval o doručení balíčku bohužel do vašeho spamového pole.
• Pokud jste požádali o doručení domů, nejprve zkontrolujte dodací adresu.
• Pak vás zveme, abyste se přiblížili svým nejbližším sousedům, balíček mohl být uložen ve vaší nepřítomnosti.
• Náš zákaznický servis zůstává k dispozici e-mailem contact@vegaoo.com.
▾ Jaká je doba přepravy?
Jakákoli objednávka zadaná na místě Vegaoo bude připraven podléhat ověření platby.
Objednávky zadané o víkendech budou zpracovány následující pondělí.
Objednávky zadané o víkendech budou zpracovány následující pondělí.
Platba/vrácení peněz
▾ Jaké jsou platební metody?
Přijímáme platby
• Bankovní karta (Visa, Mastercard)
• Paypal
• ApplePay.
Všechny platby jsou bezpečné. Pro více informací a podmínek klikněte zde
• Bankovní karta (Visa, Mastercard)
• Paypal
• ApplePay.
Všechny platby jsou bezpečné. Pro více informací a podmínek klikněte zde
▾ Jaké je období úhrady?
Informujeme vás, že úhrady jsou prováděny prostřednictvím metody platby použité při objednávce.
Pokud jsem byl ověřen našimi e -mailovými službami ohledně úhrady, budou vám zaslány.
▾ Moje platba byla odmítnuta, co dělat?
Ujistěte se, že informace o vaší kartě (číslo, datum vypršení platnosti, bezpečnostní kód) jsou správné.
Pokud je platba odmítnuta, kontaktujte svou banku nebo PayPal.
Některé platby vyžadují ověření prostřednictvím 3-d bezpečné : Obdržíte od své banky oznámení o potvrzení své identity pomocí hesla nebo otisků prstů.
Po ověření ověření bude vaše objednávka potvrzena e-mailem.
Pro jakoukoli otázku ohledně 3-d bezpečné, kontaktujte prosím svou banku.
Pokud je platba odmítnuta, kontaktujte svou banku nebo PayPal.
Některé platby vyžadují ověření prostřednictvím 3-d bezpečné : Obdržíte od své banky oznámení o potvrzení své identity pomocí hesla nebo otisků prstů.
Po ověření ověření bude vaše objednávka potvrzena e-mailem.
Pro jakoukoli otázku ohledně 3-d bezpečné, kontaktujte prosím svou banku.
▾ Jak reagovat na ověřovací zprávu?
Bojujte proti podvodu na bankovní kartu
„V souladu s obecnými podmínkami prodeje je postup ověřování prováděn, aby se zabránilo podvodným platbám.
Vegaoo Vyhrazuje si právo na ověření osobních údajů sdělených zákazníkem a přijmout všechna opatření považovaná za nezbytná k ověření skutečnosti, že osoba, jejíž bankovní účet je odepsán, je to, co zadalo objednávku.
Toto ověření může mít podobu žádosti o doklad o identitě a/ nebo dostupných a/ nebo bankovních dokumentech (RIB).
Absence reakce zákazníka na žádost tohoto typu automaticky vede k zrušení dotyčného řádu, bez možnosti následné stížnosti. "
Proto vás zveme, abyste kontaktovali našeho klienta přímo e-mailem contact@vegaoo.com
Vegaoo Vyhrazuje si právo na ověření osobních údajů sdělených zákazníkem a přijmout všechna opatření považovaná za nezbytná k ověření skutečnosti, že osoba, jejíž bankovní účet je odepsán, je to, co zadalo objednávku.
Toto ověření může mít podobu žádosti o doklad o identitě a/ nebo dostupných a/ nebo bankovních dokumentech (RIB).
Absence reakce zákazníka na žádost tohoto typu automaticky vede k zrušení dotyčného řádu, bez možnosti následné stížnosti. "
Proto vás zveme, abyste kontaktovali našeho klienta přímo e-mailem contact@vegaoo.com
▾ Je online platba zabezpečená?
K zajištění vašich plateb používáme bezpečný platební systém naší banky.
Vaše bankovní údaje nám nikdy nejsou sděleny a burzy jsou šifrovány.
V žádném okamžiku nám vaše číslo karty sdělí.
Platby mohou vyžadovat ověření prostřednictvím 3-d bezpečné (Heslo nebo otisek prst).
Jakmile je ověření ověřeno, vaše objednávka je potvrzena e-mailem. Pro jakoukoli otázku o 3-d bezpečné, kontaktujte svou banku.
Vaše bankovní údaje nám nikdy nejsou sděleny a burzy jsou šifrovány.
V žádném okamžiku nám vaše číslo karty sdělí.
Platby mohou vyžadovat ověření prostřednictvím 3-d bezpečné (Heslo nebo otisek prst).
Jakmile je ověření ověřeno, vaše objednávka je potvrzena e-mailem. Pro jakoukoli otázku o 3-d bezpečné, kontaktujte svou banku.
Zpětná vazba
▾ Jak se vrátit?
Stačí podat žádost o návratnost prostřednictvím sekce zákaznického účtu.
K potvrzení žádosti vám bude zaslán e -mail.
Návrat musí respektovat následující podmínky:
• Žádost o návratnost musí být podána do 14 dnů ode dne přijetí produktů.
• Pošlete svůj návrat nejpozději 14 dní po označení žádosti o návratnost.
• E -mail vám bude zaslán po ověření* shody vrácených článků (*V souladu s CGV„Vrácené výrobky musí být nové, nepoužívané a ve svém dokonale neporušeném originálním obalu (ochranný plast, vizuální produkt, čárový kód atd.).
• Převlečení lze nosit k vyzkoušení, ale musí být vráceno zpět do jeho ochranného obalu.
• Vrácení peněz bude provedeno do maximálního období 14 dnů po obdržení položky v našich prostorách za předpokladu, že jsou splněny podmínky návratu.
Jsou možné pouze úhrady, výměny nejsou přijímány.
Pro více informací vás vyzýváme k konzultaci s našimi Stránka s návratem nápovědy.
K potvrzení žádosti vám bude zaslán e -mail.
Návrat musí respektovat následující podmínky:
• Žádost o návratnost musí být podána do 14 dnů ode dne přijetí produktů.
• Pošlete svůj návrat nejpozději 14 dní po označení žádosti o návratnost.
• E -mail vám bude zaslán po ověření* shody vrácených článků (*V souladu s CGV„Vrácené výrobky musí být nové, nepoužívané a ve svém dokonale neporušeném originálním obalu (ochranný plast, vizuální produkt, čárový kód atd.).
• Převlečení lze nosit k vyzkoušení, ale musí být vráceno zpět do jeho ochranného obalu.
• Vrácení peněz bude provedeno do maximálního období 14 dnů po obdržení položky v našich prostorách za předpokladu, že jsou splněny podmínky návratu.
Jsou možné pouze úhrady, výměny nejsou přijímány.
Pro více informací vás vyzýváme k konzultaci s našimi Stránka s návratem nápovědy.
▾ Obdrželi jste položky, které jsem vám vrátil?
Jakmile váš balíček obdržel v našich prostorách, bude vám zaslán potvrzovací e -mail.
Pokud jste neobdrželi e-mail 14 pracovních dnů po vrácení objednávky, kontaktujte našeho klienta e-mailem contact@vegaoo.com s:
• Vaše číslo objednávky
• Důkaz o odeslání návratu.
Pokud jste neobdrželi e-mail 14 pracovních dnů po vrácení objednávky, kontaktujte našeho klienta e-mailem contact@vegaoo.com s:
• Vaše číslo objednávky
• Důkaz o odeslání návratu.
▾ Jaké jsou vaše podmínky pro návrat?
Máte období 14 pracovních dnů po obdržení balíčku, abyste mohli požádat o vrácení.
Vrácené produkty musí být nové, nevyužité a ve své dokonale neporušené originální krabici.
Převlečení lze samozřejmě nosit, aby se vyzkoušelo, ale bude muset být dokonale uvedeno ve svém ochranném obalu, pokud není vhodné, s jeho kartonovým vizuálním vizuálním.
Informujeme vás, že náklady na návratnost jsou odpovědností zákazníka.
V případě, že vrácené produkty (produkty) nerespektují výše uvedené podmínky návratnosti, bude od zákazníka požadován převod ceny doručení, pokud si přeje obnovit své články.
Z důvodů hygieny nebo ochrany zdraví nemusí být některé výrobky vráceny a nemusí být vráceny nebo vyměněny.
Pro více informací vyzýváme konzultaci s našimi Obecné podmínky prodeje.
Vrácené produkty musí být nové, nevyužité a ve své dokonale neporušené originální krabici.
Převlečení lze samozřejmě nosit, aby se vyzkoušelo, ale bude muset být dokonale uvedeno ve svém ochranném obalu, pokud není vhodné, s jeho kartonovým vizuálním vizuálním.
Informujeme vás, že náklady na návratnost jsou odpovědností zákazníka.
V případě, že vrácené produkty (produkty) nerespektují výše uvedené podmínky návratnosti, bude od zákazníka požadován převod ceny doručení, pokud si přeje obnovit své články.
Z důvodů hygieny nebo ochrany zdraví nemusí být některé výrobky vráceny a nemusí být vráceny nebo vyměněny.
Pro více informací vyzýváme konzultaci s našimi Obecné podmínky prodeje.
Můj účet
▾ Jak vytvořit můj zákaznický účet?
Jednoduché a rychlé!
• Klikněte na ikonu mého účtu.
• Zadejte svou e -mailovou adresu do dohledu.
• Vyplňte informační pole a musíte zkontrolovat přesnost poskytnutých informací.
• Klikněte na ikonu mého účtu.
• Zadejte svou e -mailovou adresu do dohledu.
• Vyplňte informační pole a musíte zkontrolovat přesnost poskytnutých informací.
▾ Jak upravit mé osobní kontaktní údaje?
• Připojte se ke svému zákaznickému účtu s vaší e -mailovou adresou a kódem obdrženým e -mailem.
• Vyberte levý „profil“.
• Úpravy.
• Uložit.
• Vyberte levý „profil“.
• Úpravy.
• Uložit.
▾ Jak zavřít můj účet, Denswridit mě?
Je nám líto, že vás vidíte jít.
Můžete se odhlásit kdykoli, stačí jej požádat o kontaktování služby Service-Client e-mailem tím, že nám píšete contact@vegaoo.com nebo přes Kontaktní formulář.
Můžete se odhlásit kdykoli, stačí jej požádat o kontaktování služby Service-Client e-mailem tím, že nám píšete contact@vegaoo.com nebo přes Kontaktní formulář.
▾ Jsou moje data chráněna?
Data shromážděná v Vegaoo Se používají výhradně pro správu objednávek, vztahy se zákazníky a zlepšení personalizovaných služeb.
Mohou být sdíleny s partnery nebo subdodavateli zapojenými do provádění služeb.
Vegaoo je odpovědný za zpracování těchto údajů, deklarovaných CNIL. V souladu se zákonem může uživatel přistupovat, upravovat nebo smazat jejich data a postavit se proti jejich zveřejnění kontaktováním zákaznického servisu.
Více informací na stránce ochrany údajů naleznete Stránka ochrany dat.
Mohou být sdíleny s partnery nebo subdodavateli zapojenými do provádění služeb.
Vegaoo je odpovědný za zpracování těchto údajů, deklarovaných CNIL. V souladu se zákonem může uživatel přistupovat, upravovat nebo smazat jejich data a postavit se proti jejich zveřejnění kontaktováním zákaznického servisu.
Více informací na stránce ochrany údajů naleznete Stránka ochrany dat.
▾ Jak se odhlásit z zpravodaje?
Můžete se odhlásit kdykoli, stačí jej požádat o kontaktování klientské služby e-mailem
contact@vegaoo.com nebo prostřednictvím odkazu dostupného v zpravodaji.
Podpora
▾ Jak přijímat propagační nabídky?
Stačí se zaregistrujte pro náš zpravodaj! Kliknutím sem se zaregistrujete
Přijímejte v náhledu našich informací, novinek, exkluzivních slev a propagačních akcí.
Zadejte svou e -mailovou adresu na kartě „Zaregistrovat zpravodaj“
▾ Jak používat můj promo kód?
Stačí přidat kód do pole poskytnutého pro tento účel v pravém horním rohu platební stránky a poté klikněte na „Použít“.